חדש: מזגני אלקטרה מג'יק טאצ' – לאוויר נקי ורענן יותר

עפר גדנקן No Comments on חדש: מזגני אלקטרה מג'יק טאצ' – לאוויר נקי ורענן יותר

סדרת המזגנים המתקדמת ביותר מבית אלקטרה מיזוג אוויר, מגיעה עם טכנולוגיית השבחת אוויר שמטהרת את אוויר הבית מהחיידקים, ריחות רעים, וחלקיקי אבק ועובש ומעניקה תחושת רעננות

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

'אלקטרה מיזוג אוויר' משיקה את סדרת מזגני 'מג'יק טאצ' המגיעה עם רכיב האיונייזר, טכנולוגיית השבחת אוויר שמפחיתה עד 95% מהחיידקים והבקטריות באוויר, מפחיתה ריחות רעים כדוגמת עשן סיגריות, מצמצמת את חלקיקי האבק והעובש בחדר ומעניקה תחושת רעננות.

הודות לעיצוב החדשני של הסדרה החדשה המזגן מצוייד במאייד קטן במיוחד אך יחד עם זאת כמות האוויר שמוציא המאייד גדולה יותר, מה שמשפר את צריכת המזגן ומוביל לחיסכון באנרגיה. המזגן החדש ניתן להתקנה במרחק של 5 ס"מ בלבד מהתקרה, מה שמאפשר את הצבתו מעל דלתות וחלונות, ובאמצעות ב8 מהיריות ומצב טורבו, להענקת חווית שימוש מקסימלית.

סדרת המזגנים החדשה ELECTRA MEGIC TOUCH פותחה במבנה ייחודי לייעול התקנת ותחזוקת המזגן, מה שיכול להסביר את הנתון לפיו מתקיני המזגנים בישראל בוחרים פעם אחר פעם את אלקטרה מיזוג אוויר כחברת המזגנים המועדפת עליהם וממליצים עליה ללקוחותיהם.

ככל מערכות המיזוג של אלקטרה, גם הסדרה החדשה מצוידת ב"מצב שבת" שפותח ע"י מהנדסי אלקטרה מוצרי צריכה (אמ"צ) בשיתוף פעולה עם רבני בד"ץ הגר"א רובין שליט"א ו'המכון הטכנולוגי להלכה', ומציבה בפני ציבור שומרי השבת מזגן איכותי ומהודר לשימוש בשבת. .



0 תגובות